دقات قلب

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
دقات قلب

2 مشترك

و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم

hazem sultan
    عضو جديد
    عضو جديد

المزاج : مستمتع

و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم Empty و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم

مُساهمة من طرف hazem sultan الإثنين نوفمبر 23, 2009 11:39 pm

اكيد السفر جميل واكيد كمان فيه فوائد كتير و انك من خلال السفر بتسمع عن حاجات و تجرب حجات مكنش عمرك انك تحاول حتي بينك و بين نفسك انك تعملها
    لكن اللي حصل معايا و انا مسافر كان شئ غريب جدا تخيلو ايه اللي حصل
    انا كنت راكب القطر الفرنسي السريع كنت متوجه إلى الاسكندرية لكن فجاءة القطار توقف عند بلد صغير ( قرية ) طبعا انا عمري ما اتخيلت ان قطر سريع زي ده يتوقف عند قرية فقلت في لنفسي يمكن القر ية دي اصبحت محطة جديدة للقطار او انها اصبحت مركز كبير او عاصمة محافظة
    يعني شوية خواطر جاءت علي بالي و انا جالس بالقطار
    فجائني الفضول اني انزل من القطار علشان اعرف بالضبط ايه اللي حاصل و نزلت بالفعل من القطار فوجدت ان محطة القطار هذه بالفعل رصيف المحطة يقع بجانب ترعة صغيرة اي مجري مائي صغير
    و المزارع الخضراء حول المحطة فشردت مرة اخري مع نفسي وقلت مش ممكن ان هذه القرية اصبحت محطة رسمية للقطار السريع و شردت مع غلام كان يركب دابته و في هذه اللحظة تمنيت اني ايضا افعل مثل هذا الغلام الذي كان يمسك بيده خبز بلدي ملفوف علي حتة جبنة قديمة و معاها عودين خص و قلة ماء فابتسمت قليل لان هذا الغلام كان مبسوط و بيغني و اعطيته ظهري
    و فجاءة سمعت شئ غريب كنت اسمعه لاول مرة في حياتي صوت كان بيعمل بولوم بولو لم بولولم فالتفت مسرعا ناحية هذا الصوت فوجت ان القلة التي كانت بيد هذا الغلام وقعت منه في الترعة الصغيرة و كانت صوت القلة و هي بالماء بتعمل بولولم بولولم .
    lol!
    اخوكم
    لو عجتكم يالله رودو Basketball
    marwa
    marwa
    الادارة
    الادارة

المزاج : ممتاز

و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم Empty رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم

مُساهمة من طرف marwa الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 4:40 am

هههههههه اكيد عجبتني شكرا Laughing
    hazem sultan
    عضو جديد
    عضو جديد

المزاج : مستمتع

و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم Empty رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم

مُساهمة من طرف hazem sultan الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 7:15 am

اي خدمة معاكي عضو نشط

قولي ما شاء الله
    marwa
    marwa
    الادارة
    الادارة

المزاج : ممتاز

مُساهمة من طرف marwa الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 7:17 am

ما شاء الله

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 2:24 am